REKLAMACJE

(jeżeli otrzymany towar jest zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu)
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres:
KWC Wojciech Czarnota z siedzibą w Słupsku (76-200) przy ul. Poznańska 96/2,
wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami lub dostarczanych osobiście.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, KWC Wojciech Czarnota zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, poza kosztami dostawy produktu.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym wskazanym w formularzu.
KWC Wojciech Czarnota ustosunkuje się do żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.